يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۵۶۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
یک روزنامه آمریکا مدعی شده کاخ سفید پس از پیروزی نتانیاهو در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی به دنبال آن است تا راهبرد خود را برای ادامه مذاکرات سازش تغییر دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: پس از پیروزی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات پارلمانی، واشنگتن در راهبرد خود برای ادامه مذاکرات سازش تجدید نظر می‌کند.

روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال روز پنجشنبه این خبر را از قول منابعی که آنها را «دستیارهای باراک اوباما»، رئیس جمهوری آمریکا نامید، اعلام کرد.

منابع مورد استناد وال‌استریت‌ژورنال گفته‌اند کاخ سفید این تصمیم را در واکنش به نطق‌های نتانیاهو در تبلیغات انتخاباتی گرفته است.

به نوشته وال‌استریت‌ژورنال، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تشکیل کشور فلسطین مخالفت کرده و همچنین گفته که فعالیت‌های شهرک‌سازی را در بخش‌های عمدتاً عرب‌نشین فدس شرقی ادامه خواهد داد. وی همچنین هشدار داده که مشارکت بالای اعراب اسرائیل تهدیدی برای قدرت وی محسوب می‌شود.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز پنجشنبه به ویژه به اظهارات نتانیاهو درباره اعراب اسرائیل واکنش نشان داد و گفت: «آمریکا و این دولت به شدت از لفاظی‌های اختااف‌افکن که قصد به حاشیه بردن شهروندان عرب اسرائیلی را دارد ابراز نگرانی می‌کند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها