يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۵۷۲۶
زمان انتشار: ۰۲:۱۷     ۰۲ فروردين ۱۳۹۴
دبیر شورای نگهبان با اشاره به دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴، گفت: انشاءالله با همت همه مسئولین و مردم ضمن برگزاری انتخاباتی پر شور و قانونمند و توأم با انتخاب افراد اصلح، برگ زرین دیگری در کارنامه نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ثبت شود.
 
آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان طی پیامی آغاز سال نو را تبریک گفت که متن این پیام بدین شرح است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت را به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم در این سال که ابتدای آن مقارن با شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) شده است، ملت مسلمان و با بصیرت ایران با الگوگیری از فضائل بی کران به ویژه ولایتمداری ایشان همچون گذشته رهنمودهای متعالی مقام معظم رهبری را پیروی نمایند.
در سالی که گذشت با وجود همه تلاش‌ و کوشش مسئولین به ویژه در دولت، انتظارات برآورده نشد و چه از لحاظ فرهنگی و چه از لحاظ اقتصادی کشور با مشکلات بسیاری روبروست که امیدواریم در سال جدید با رعایت سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و اصلاح فرهنگ عمومی و پرهیز از مصرف‌گرایی توسط مسئولان کشور و سپردن امور اقتصادی به دست مردم ، اوضاع اقتصادی و فرهنگی کشور نیز بهبود یابد و به اهداف متعالی انقلاب اسلامی دست یابیم.
در اواخر سال ۹۴ دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را داریم که انشاءالله با همت همه مسئولین و مردم عزیز ضمن برگزاری انتخاباتی پر شور و قانونمند و توأم با انتخاب افراد اصلح، برگ زرین دیگری در کارنامه نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ثبت گردد.
امیدواریم در سال ۱۳۹۴ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی » نامگذاری شده است با لطف خداوند متعال و با همت و تلاش همه مسئولین نظام و همکاری ملت غیور ایران اسلامی، زمینه دستیابی به تمامی اهداف متعالی انقلاب اسلامی فراهم گردد و شاهد عزت و شکوه روز‌افزون کشور و مردم عزیزمان و همچنین مسلمانان سرتاسر جهان باشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها