أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۰۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
"محمد بن سلمان" وزیر دفاع عربستان و پسر پادشاه این کشور فرماندهی تجاوز به یمن را شخصا به عهده داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، شبکه سعودی العربیه با انتشار فیلمی از اتاق فرماندهی عملیات "عاصفه الحزم" (عملیات تجاوز به یمن) اعلام کرد: 5 کشور عربی حاشیه خلیج فارس در عملیات به یمن شرکت داشتند.

در ادامه این فیلم، گزارشی نیز از بازدید "محمد بن نایف" ولیعهد عربستان از اتاق عملیات "عاصفه الحزم" (طوفان سهمگین) ارایه شد که نشان می دهد ولیعهد عربستان از قسمتهای مختلف این مجموعه و کارکنان آن بازدید می کند.

جنگنده های ارتش رژیم سعودی با مشارکت 10 کشور از جمله کشوری عضو شورای همکاری خلیج فارس (به استثنای عمان) از نیمه شب چهارشنبه حملات خود به مناطق مختلف یمن بویژه شهر صنعا را آغاز کردند که در جریان آن تاکنون دهها نفر کشته و شماری زخمی شده اند.

در اثر این تجاور تاکنون دهها نفر از شهروندان بی گناه یمنی کشته و زخمی شده اند. 

وزیر دفاع عربستان چند روز پیش از آغاز تجاوز نظامی به یمن نیز از فرماندهی منطقه جنوبی نیروهای سعودی و آمادگی آنها برای این تجاوزگری بازدید کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها