أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۶۰۷۳
زمان انتشار: ۱۶:۱۱     ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
باشگاه بارسلونای اسپانیا جهت ابراز همدردی با خانواده قربانیان حادثه پرواز خطوط هوایی ژرمن‌وینگز سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
به منظور گرامیداشت یاد 150 قربانی سانحه هوایی ژرمن‌وینگز که دو خبرنگار ایرانی پوشش دهنده ال‌کلاسیکوی دوم فصل جاری لالیگا نیز جزو آنها بوده‌اند، باشگاه بارسلونا سه روز عزای عمومی اعلام کرد و در این مدت پرچم این باشگاه و همچنین پرچم شهر بارسلونا به صورت نیمه برافراشته درخواهند آمد.

در سانحه هوایی شرکت هواپیمایی ژرمن‌وینگر که روز دوشنبه رخ داد و طی آن یک فروند هواپیمای ایرباس A320 در منطقه‌ای در جنوب فرانسه سقوط کرد، تمامی 150 مسافری که از فرودگاه ال‌پرات بارسلونا عازم شهر دوسلدورف بودند جان باختند که میلاد حجت‌الاسلامی خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و حسین جواد خبرنگار ورزشی روزنامه وطن امروز نیز جزو قربانیان بوده‌اند. این دو برای پوشش اخبار و حواشی جدال تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید به مرکز ایالیت کاتالونیا سفر کرده بودند.

در همین حال باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که بازیکنان تیم‌های هندبال و هاکی این باشگاه روز گذشته با بستن بازوبندی‌های مشکی در بازی‌های خود در رقابت‌های یورو لیگ به میدان رفته‌اند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها