يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۶۰۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
بعد از تجاوز نظامی عربستان به خاک یمن، امارات نیز پخش شبکه ماهواره‌ای الیمن را متوقف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، موسسه ارتباطاتی «الاتصالات» امارات اعلام کرد که پخش شبکه «الیمن» را متوقف کرد.

در پی تجاوز چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس به رهبری عربستان به خاک یمن، خبرگزاری امارات «وام»، گزارش داد که این اقدام به دلیل مخالفت این شبکه با اقدام نظامی عربستان صورت می‌گیرد.

موسسه ارتباطات امارات همچنین شبکه الیمن را به پخش برنامه‌هایی علیه آنچه «مشروعیت در یمن و تصمیم‌های بین المللی درباره این کشور خواند» متهم کرده است.

شبکه ماهواره‌ای الیمن در محکومیت تجاوز نظامی عربستان به خاک این کشور اقدام به پخش برنامه‌هایی در حمایت از جنبش انصار الله یمن می‌کرد.

در پی این اقدام امارات علاوه بر قطع برنامه‌های این شبکه، پایگاه اینترنتی این شبکه نیز از دسترس خارج شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها