أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۶۰۹۳
زمان انتشار: ۰۴:۱۷     ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
عضو کمیته سازمان علمای یمن از اعلام «جهاد» و «دفاع مقدس» از کشور و مردم بی دفاع یمن مقابل تجاوزات رژیم سعودی خبر داد.

«شیخ علی خالد الشمری»، عضو کمیته سازمان علمای یمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا فتوای جهاد و دفاع از مردم یمن درپی تجاوز اخیر رژیم سعودی به مردم بی دفاع این کشور و حمل سلاح و جهاد مقدس را صادر کرد.

شیخ الشمری گفت: پس از تجاوز رژیم سعودی به یمن و هدف قرار دادن شهروندان بی گناه یمن کمیته سازمان علمای یمن مردم این کشور را به حمل سلاح و جهاد دعوت کرد.

وی خاطر نشان کرد: رژیم سعودی و رژیم های عربی با مشارکت آمریکا و رژیم صهیونیستی حمله به مردم بی گناه یمن را تدارک دید و به همین دلیل تمام مومنان را به حمل سلاح دعوت کرد و از آنها خواست به کمیته های انقلابی و جنبش انصار الله ملحق شوند.

شیخ الشمری افزود: مردم آزاده یمن به جهانیان قدرت خود در ایستادگی و مقاومت در برابر این تجاوز وحشیانه و دفاع از خاک و حق حاکمیت را ثابت کنند و آن را حق مشروع و بر حق یمنی ها دانست که تمام عرف ها و میثاق ها و قوانین بین المللی بر آن تاکید می کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها