أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۱۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
تعداد زیادی از مردم بحرین دیروز و امروز در اعتراض به تجاوز عربستان به یمن و ادامه بازداشت دبیرکل الوفاق دست به تظاهرات زدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «المنار»، مردم بحرین پنجشنبه شب (دیشب) در اعتراض به حمله عربستان به همراه 10 کشور دیگر به یمن، در منطقه «الدراز» دست به تظاهرات گسترده زدند.

پیشتر «منامه پست» گزارش داده بود که ائتلاف 14 فوریه ملت بحرین را به مشارکت در فعالیت‌هایی تحت عنوان «جمعه کوبیدن داعش» در امروز و در اعلام همبستگی با ملت یمن و عراق دعوت کرده است.

تظاهرات گسترده برای آزادی شیخ سلمان

همچنین دیروز تظاهرات گسترده‌ای در منطقه «الدیه» بحرین برای آزادی فوری شیخ «علی سلمان» دبیرکل الوفاق برگزار شد. نیروهای آل خلیفه برای مصادره حق تظاهرات مسالمت‌آمیز و آزادی بیان برخی بحرینی‌ها در منطقه «المصلی» را بازداشت کردند.

امروز پس از نماز جمعه هم تظاهرات گسترده‌ای در حمایت از شیخ سلمان برگزار شد. «علی الحسینی» عضو جمعیت اسلامی الوفاق در حاشیه این تظاهرات اعلام کرد تعداد زنان بازداشتی بحرینی در دو ماه اخیر افزایش یافته و آنها مورد شکنجه وحشیانه قرار می‌گیرند.

خطیب جمعه مسجد امام صادق بحرین: حکومت بحرین قصد اصلاح اوضاع را ندارد

سید عبدالله الغریفی امام جماعت مسجد امام صادق علیه السلام در الدراز اعلام کرد که ادامه بازداشت شیخ علی سلمان باعث شک و نگرانی عمیق ما شده و به نظر می رسد حکومت تصمیم جدید برای اصلاح اوضاع ندارد.

ائتلاف‌های معارض بحرین: ادامه بازداشت شیخ سلمان نشانه نابودی راه‌حل‌های مسأله بحرین است

ائتلاف‌های معارض بحرینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند ادامه بازداشت شیخ سلمان حاکی از هدف قرار دادن کار سیاسی و بستن منفذهای موجود برای حل بحران سیاسی بحرین است.

این ائتلاف‌ها تاکید کردند که توقف فرصت‌های گفت‌وگو نشانه نادیده گرفتن اراده ملتف بحرین در اصلاح و ثبات از سوی حکومت است همانگونه که حاکی از نابودی تمام تلاش‌ها و مداخلات بین‌المللی برای توقف تعرض‌های انسانی در این جزیره آشفته است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها