أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۱۶۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
گزارش عفو بین الملل:
سازمان عفو بین الملل در گزارشی در مورد تلفات حمله هواپیماهای سعودی به یمن، اعلام کرد، ۶ کودک نیز در بین کشته شدگان وجود دارد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان عفو بین‌الملل در گزارشی اعلام کرد، طبق گفت‌و‌گو با کارمندان بیمارستان‌ها و شاهدان عینی در حمله روز گذشته (پنج شنبه) جنگنده‌های سعودی به صنعا، 6 کودک زیر ده سال نیز در بین کشته شدگان وجود دارد.

طبق این گزارش مجموع کشته‌های این حملات در صبح روز پنج شنبه به 25 نفر رسیده است.

سازمان عفو بین‌الملل ادامه می‌دهد: 14 خانه در یک محله مسکونی مورد هدف قرار گرفته است.

«سعید بومدوحه» معاون امور خاورمیانه و شمال آفریقای سازمان عفو بین الملل دراین باره می‌گوید: این تعداد بالای شهروندان عادی کشته و زخمی شده، باعث نگرانی ما شده است، از این حیث که قوانین بین‌المللی در مورد عدم هدف گرفتن شهروندان عادی رعایت نمی‌شود و عربستان و تمام کشورهایی که اقدام به حمله به یمن می‌کنند، باید مراقب کشته شدن شهروندان عادی باشند.

بامداد روز پنج شنبه، 158 جنگنده سعودی و هم پیمانان این کشور با حمله به یمن، صنعاء پایتخت این کشور را بمباران کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها