يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۶۱۷۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
اختلاف و درگیری در خاندان حاکم عربستان /
یک فعال سیاسی عربستانی نزدیک به شاهزاده ولید بن طلال اطلاعات بسیار مهمی از اختلاف نظر خاندان حاکم بر عربستان در خصوص تجاوز نظامی به یمن منتشر کرد .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، به گزارش پایگاه خبری المساء پرس یمن ، این فعال عربستانی گفت : متعب بن عبدالله پسر پادشاه سابق عربستان ، محمد بن سلمان پسر پادشاه کنونی و وزیر دفاع را تهدید کرده است که دست به اقدام های لازم برای متوقف کردن ماجراجویی های خطرناک عربستان دریمن می زند .

وی افزود : متعب بن عبدالله مخالف جنگ ضد یمن است و در این میان محمد بن سلمان وزیر دفاع و پسر پادشاه کنونی که سیاست هایش مورد تایید پدرش است ، شاهزاده متعب را شدیدا تهدید کرده است و این تبادل تهدید ها ادامه دارد .

این فعال سیاسی عربستانی تاکید کرد : شاهزاده ولید بن طلال با خطاب قرار دادن خاندان حاکم در عربستان تاکید کرده است که چراغ سبز آمریکا برای حمله به یمن در حقیقت دامی است که آمریکا برای عربستان پهن کرده است و از این طریق می خواهدعربستان را تضعیف و در نهایت تجزیه کند و به همین دلیل وی از بزرگان خاندان حاکم بر عربستان خواسته است که جلوی محمد بن سلمان ومحمد بن نایف که آن ها را بچه های بی خیال توصیف کرد ، بگیرند زیرا به گفته وی ، آن ها آینده عربستان و امنیت آن را به بازی گرفته اند .

این فعال عربستانی در پایان گفت : شاهزاده ها و مسئولان استان های جنوبی عربستان که هم مرز با یمن است ، کاخ های خود را در این مناطق ترک کرده و به جده رفته اند و اینگونه مسئولان عالی رتبه در مرزهای عربستان حضور ندارند و مرزها بدون سرباز و گمرک ها و نیز بدون کارمند باقی مانده و کسانی که بخواهند می توانند بسیار راحت وارد خاک عربستان شوند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها