يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۶۱۸۰
زمان انتشار: ۰۲:۰۸     ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
سخنرانی رهبر انصارالله یمن پس از حمله هوایی عربستان:
ما به نظام سعودی می‌گوییم که تو در موضع ضعف هستی و ممکن نیست که ما شکست بخوریم یا عقب‌نشینی کنیم؛ آیا اقدامات گذشته عربستان در قبال مردم یمن کافی نبود که حال می‌خواهد کشور را به نابودی بکشاند؟ اما به زودی روشن خواهد شد که متجاوزان حماقت بزرگی را مرتکب شدند.
به گزارش پایگاه 598، رهبر جنبش انصارالله یمن با محکوم کردن تجاوز عربستان سعودی به یمن، این اقدام را کاملا بی‌توجیه دانست که در راستای منافع آمریکا و اسرائیل است. «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی حملات عربستان سعودی به یمن را بشدت محکوم کرد و آن را همسایه‌ای ظالم دانست.
 
بنا بر گزارش شبکه المیادین، رهبر جنبش انصارالله تأکید کرد که حمله نظامی عربستان و چند کشور عربی به یمن، کاملا بی‌توجیه بود که چهره حقیقی و وحشیگری و تجاوزکاری آنان را نشان داد.
 
او با اشاره به منافع رژیم صهیونیستی در حمله عربستان به یمن، اعلام کرد که اولین کسی که از انقلاب یمن ابراز نگرانی کرد، رژیم صهیونیستی بود که اکنون در یمن با عربستان منافع مشترک پیدا کرده‌اند.
 
این مقام بلندپایه انصارالله، دولت‌های عربی تجاوزکار به یمن را «عروسک‌ها» و آلت‌های دست قدرت‌های غربی دانست که طرح تجزیه، تخریب یمن و ملت‌های یمن را اجرا می‌کنند و برای همین ملیاردها دلار هزینه کردند تا عوامل خود را در یمن فعال کنند و ملت یمن را دچار تفرقه کنند اما زمانیکه این طرح ناکام در همه سطوح مالی، سیاسی و رسانه‌ای ناکام ماند، چهره واقعی شنیع خود را نشان دادند و تجاوز نظامی را به یمن آغاز کردند.
 
عبدالملک الحوثی ادامه داد: می‌خواهند گرسنگی و ظلم را بر مردم یمن حاکم کنند و سپس از طریق زمینی با یمن وارد جنگ شوند.
 
وی ادامه داد: اما مردم یمن شکاری آسان و لقمه‌ی قابل هضمی نیستند، اما تجاوزکاران پس از آن‌که مزدوران آن‌ها نتوانستند اهدافشان را پیش ببرند، دچار این حماقت شده و تجاوز علیه یمن را آغاز کردند.
 
عبدالملک الحوثی مردم یمنی را مردمی توصیف کرد که در مقابل هرگونه تروریسم مقابله خواهد کرد و پیروزی را در شمال و جنوب رقم خواهد زد، وی همچنین مردم جنوب را در پیشقراول مخالفان با تجزیه یمن دانست.
 
رهبر انصارالله یمن، هدف تجاوزکاران را تجریه یمن ذکر کرد و از تشکیل یک جبهه داخلی برای مقابله با جنایتکاران و کنترل اوضاع امنیتی در یمن خبر داد.
 
وی همچنین تشکیل یک نیروی رسانه‌ای برای نشان دادن مظلومیت مردم یمن را ضروری دانست و از همه رسانه‌های آزاده برای فعالیت در جبهه داخلی دعوت کرد.
 
عبدالملک الحوثی، عربستان را نصیحت کرد که هرچه زودتر عملیات نظامی را متوقف کند، وگرنه تمام گزینه‌ها باز است و پس از آن‌که ارتش اشغالگر بخواهد وارد یمن شود، مردم کشور ما را قبرستان آن‌ها خواهند کرد.
 
وی افزود: ما به نظام سعودی می‌گوییم که تو در موضع ضعف هستی و ممکن نیست که ما شکست بخوریم یا عقب‌نشینی کنیم؛ آیا اقدامات گذشته عربستان در قبال مردم یمن کافی نبود که حال می‌خواهد کشور را به نابودی بکشاند؟ اما به زودی روشن خواهد شد که متجاوزان حماقت بزرگی را مرتکب شدند.
 
رهبر انصارالله یمن در آخر گفت: اگر عربستان به آغوش آمریکا پناه برده است ما نیز به خداوند پناه برده‌ایم، مردم یمن آن گونه نیستند که در خانه‌‌هایشان بنشینند، بلکه اهل نبرد هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها