امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۶۲۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۹ فروردين ۱۳۹۴
رییس جمهوری، شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد كشور و بررسی و تصویب برنامه های این مناطق در سال ۹۴، جذب سرمایه خارجی و توسعه صادرات را از مهم ترین اهداف سفر خود به قشم عنوان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه و در حاشیه بازدید از شرکت تولید همزمان آب و برق مپنا در جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این نشست قرار است برنامه های سال ۹۴ در مناطق آزاد بر مبنای اقتصاد مقاومتی و شرایط و فضای مناسب برای فعالیت و رونق اقتصادی که کشورمان گام به گام به آن نزدیک می شود، بررسی و نهایی شوند.

رییس جمهوری بازدید از چندین پروژه را از دیگر برنامه های این سفر دانست و با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت تولید همزمان آب و برق در جزیره قشم گفت: این شرکت مرکزی است که به طور همزمان به تولید برق و آب شیرین می پردازد و فرآیندی که طی آن آب دریا را شیرین می کند قابل ملاحظه است و می تواند در تمام مناطق جنوبی کشور و بخش های کم آب مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.


روحانی، آب شیرین را یکی از نیازمندی های مهم مردم جزیره عنوان کرد و گفت: ضرورت دارد آب شرب مردم که قیمت مناسب و رسمی داشته باشد در اختیار مردم قرار گیرد و دولت در این زمینه حمایت و پشتیبانی لازم را در حد توان انجام خواهد داد.

رییس جمهوری تصریح کرد: فعالیت این شرکت اقدام بسیار ارزشمندی است و می توان این طرح را در سایر مناطقی که مشکل آب شیرین دارند مورد استفاده قرار داد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها