أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۲۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۹ فروردين ۱۳۹۴
پاکستان که یکی از همراهان حمله به یمن است، یک هواپیما را برای خروج دیپلمات‌ها و شهروندان خود به بندر «الحدیده» یمن فرستاده و قرار است یک هواپیمای دیگر هم بفرستد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مقامات پاکستانی که با عربستان سعودی در حمله به مردم یمن همنوا شده، اقداماتی برای تخلیه دیپلماتها و شهروندان خود از این کشور را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه پاکستانی «نیوز»،‌ اسلام آباد اولین هواپیمای خود را برای بازگرداندن و تخلیه دیپلماتها و شهروندان خود از یمن را به بندر الحدیده فرستاده است.  این هواپیما صبح امروز از کراچی به این بندر اعزام شده و قرار است هواپیمایی دیگر هم اعزام شود.

«شجاعت عظیم» دستیار ویژه نخست‌وزیر پاکستان در موضوع بازگرداندن دیپلماتها و شهروندان گفت: «دو جت برای این کار در نظر گرفته شده است».

قرار است هواپیمای ۷۴۷ بوئینگ اعزامی به الحدیده ۵۰۳ شهروند شامل دیپلماتها و دیگران را به پاکستان برگرداند.

این اقدام در حالی انجام شده که پاکستان ضمن حمایت از حملات عربستان سعودی به مردم یمن در ائتلاف به رهبری ریاض در حمله به یمنی‌ها مشارکت کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها