أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۳۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
با پیروزی نیروهای یک تیپ زرهی ارتش یمن و انصارالله بر یکی از مناطق راهبردی در «ضالع»، آرامش به این شهر پس از 5 روز درگیری با طرفداران رئیس‌جمهور مستعفی بازگشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یک منبع آگاه محلی اعلام کرد که درگیری میان تیپ 33 زرهی ارتش یمن و افراد مسلح وابسته به جنبش اعتراضی جنوب یمن و طرفداران «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن در یکی از مناطق راهبردی مشرف بر استان «ضالع» با پیروزی ارتش یمن به پایان رسید.

بر اساس گزارش «براقش نت» در این درگیری‌ که در منطقه راهبردی «شحذ» صورت گرفت، تیپ 33 زرهی ارتش یمن موفق شد نیروهای مسلح وابسته به هادی را به عقب‌نشینی وادار کند و بر امور مسلط شود.

به گفته منابع محلی، سرانجام پس از 5 روز درگیری میان نیروهای تیپ 33 زرهی ارتش یمن که از پشتیبانی نیروهای انصارالله برخوردار بودند و نیروهای هادی در «ضالع»، آرامش به این استان بازگشت.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها