يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۶۳۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
یک رسانه آلمانی مدعی شد که یک خبرنگار ایرانی دیگر هم درخواست پناهندگی داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «فردا»، دویچه وله فارسی مدعی شده است که معاون سردبیر نشریه ایران ورزشی که به همراه تیم ملی فوتبال ایران برای پوشش خبری دیدار ملی‌پوشان ایران با تیم ملی فوتبال شیلی به وین، پایتخت اتریش سفر کرده بود، از این کشور تقاضای پناهندگی کرده است.

پیام یونسی پور، خبرنگار ورزشی و سردبیر دوم نشریه «ایران ورزشی» به همراه میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی که در سانحه سقوط هواپیمای جرمن‌وینگز جان خود را از دست دادند، برای پوشش خبری دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ملی‌پوشان شیلی که در وین، پایتخت اتریش برگزار شد، به کشور اتریش سفر کرده بود.
یونسی پور دومین خبرنگار اعزامی از ایران به اروپا است که طی یک هفته اخیر درخواست پناهندگی می دهد.

به گزارش «فردا»، در روزهای گذشته، خبرنگار ایسکانیوز، خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، نیز که برای پوشش اخبار مروبوط به مذاکرات هسته ای به سوییس رفته بود، به این کشور درخواست پناهندگی داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها