أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۳۲۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۴     ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیام صادقیان را دوست دارم اما الان شرایط به گونه‌ای شده که این بازیکن باید خودش را اصلاح کند هر چند که تا الان پرسپولیس به او کمک کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: حمید درخشان در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در سال 94، وضعیت مصدومیت فرناندو گابریل و همچنین شرایط پیام صادقیان که از تمرینات پرسپولیس کنار گذاشته شده صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس سال 94 برای بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر و همچنین سه بازی در لیگ قهرمانان آسیا چه شرایطی خواهد داشت؟

برنامه‌های ما طبق روال گذشته ادامه دارد و تمرکز ما هم بر روی لیگ است و هم بر روی بازی‌های آسیایی اما برای بازی با النصر سه بازیکن اصلی و کلیدیمان را نداریم و این بازی با این شرایط برای ما خیلی سخت خواهد شد اما لیگ را با سایر بازیکنان ادامه می‌دهیم تا بتوانیم جایگاهمان را در لیگ تغییر دهیم تا مقداری ذهن ما آزادتر شود و تمرکزمان را بر روی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم.

گابریل روز گذشته حدود 30 دقیقه به صورت اختصاصی دوید و تمرین کرد، آیا این احتمال وجود دارد که این بازیکن به بازی با النصر برسد؟

پزشک تیم اجازه داد از روز گذشته دویدن را آغاز کند و من هم به دکتر تیم گفتم تا برای گابریل از هدبندهای مخصوص تهیه کند تا این را ببندد و بتواند آرام آرام به پرسپولیس کمک کند.

خودتان فکر می‌کنید گابریل به این بازی می‌رسد؟


باید ببینیم تمریناتی که انجام می‌دهد شرایط را چطور می‌کند و شاید هم گابریل به بازی با النصر برسد اما در هر صورت ما امیدوار هستیم که این بازیکن بتواند به ما کمک کند.

حاشیه دیگری که پرسپولیس این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کند بحث کنار گذاشتن پیام صادقیان از تمرینات پرسپولیس در دو روز پیش بود. اما این در حالی است که این بازیکن از اتفاقات رخ داده ابراز ندامت کرده و اعلام کرده که درخشان بزرگ من است و هرچه او بگوید انجام می‌دهم.

من همیشه پیام صادقیان را دوست دارم، او جزو بازیکنان خوب بوده اما این بازیکنان باید یاد بگیرند که به مربی احترام بگذارند. بازیکن باید تابع تیم باشد و هرچه که سرمربی می‌گوید انجام دهد و شما مطمئن باشید که سرمربی هیچ وقت برای یک بازیکن بد نمی‌خواهد. بازیکن باید دستورات تاکتیکی و کارهای فنی که مربی از او می‌خواهد را انجام دهد و باید تابع باشد و به نظرم پیام باید بیشتر از گذشته خودش را اصلاح کند و باید از خودش مراقبت کند تا بتواند بیشتر رشد کند و برای ایران فوتبالیست بشود.

این بازیکن بعد از کنار گذاشتنش از تمرین در صفحه اینستاگرام خود مطلبی نوشته بود که دو نکته داشت. او نوشته بود که درخشان با من از روز اول مشکل داشته است. آیا واقعاً‌ شما با پیام صادقیان مشکل داشته یا دارید؟

حداقل خود شما شاهد هستید که من چقدر از پیام صادقیان در جمع خبرنگاران و هواداران دفاع کردم آن هم زمانی که خود خبرنگاران و هواداران اصرار داشتند که چرا صادقیان را در تیم نگه داشتی؟‌ خود شما می‌دانید که به شخصه صادقیان را دوست دارم و می‌خواهم به او کمک کنم اما پیام باید یاد بگیرد که خودش به خودش کمک کند همیشه نمی‌شود همه به او کمک کنند و بالاخره جایی وجود دارد که خودش به خودش کمک کند. امسال پیام هیچ کمکی به پرسپولیس نکرد و الآن پرسپولیس است که به این بازیکن کمک می‌کند چرا که هم پول او را می‌دهد و هم اینکه آنچنان هم برای پرسپولیس بازی نکرده است و الآن زمانی است که پیام باید به پرسپولیس کمک کند چرا که پرسپولیس کمک‌هایش را به این بازیکن انجام داده است. این بازیکن باید خودش را اصلاح کند.

صادقیان در صفحه شخصی خودش هم اظهار داشته که من به دلیل داشتن مهارت دریبل زنی از تمرینات کنار گذاشته شده آیا شما این مسئله را تأئید می‌کنید؟

مهارت داشتن هم جا دارد و بازیکن نمی‌تواند هرجا که دلش می‌خواهد دریبل بزند. وضعیت یک تیم فوتبال مثل ارکستری می‌ماند که یکی از اعضای این ارکستر بخواهد سمفونی دیگری بنوازد که با این شرایط کل کار به هم می‌خورد و هارمونی کار از بین می‌رود. بازیکن که نمی‌تواند بگوید من دلم می‌خواهد اینجا دریبل بزنم. بازیکن باید تابع تیم و مربی باشد و به صحبت‌های مربی گوش بدهد و همیشه تاکتیک تیمی را در نظر بگیرد. خیلی از بازیکنانی که الآن در پرسپولیس هستند به راحتی می‌توانند چندین نفر را دریبل بزنند اما دریبل زدن جا دارد و آنها هم در خدمت تیم کار می‌کنند و صادقیان باید این مسائل را خوب یاد بگیرد.

پرسپولیس روز جمعه در اولین بازی خود در سال جدید به مصاف راه‌آهن خواهد رفت درباره این بازی هم صحبت کنید.

درست است که راه‌آهن در انتهای جدول قرار دارد اما همانطور که قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان هم گفتم همه بازی‌ها برای پرسپولیس سخت است و امیدوارم که با تمرکز روز جمعه وارد زمین شویم و بتوانیم حداکثر امتیاز این بازی را بگیریم و با توجه به پتانسیلی که تیم ما دارد امیدوارم که ضمن یک بازی خوب سه امتیاز بازی را بگیریم.

هواداران پرسپولیس امیدوار باشند که در بازی برگشت مقابل النصر شکست سنگین بازی رفت جبران شود؟‌

به هر حال هواداران باید بدانند که ما سه بازیکن اصلی‌مان را در این بازی نداریم و این در واقع نشان می‌دهد که خیلی از قدرت تیم ما در این بازی کاسته خواهد شد و این کار را برای ما سخت می‌کند اما تلاش می‌کنیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم و باید امیدوار باشیم که اشتباهات بازی رفت را تکرار نکنیم.

به عنوان سؤال آخر گفته می‌شود احتمال دارد دیدار امشب ایران و سوئد آخرین باری باشد که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان باشد. شما در اینباره چه صحبتی دارید؟

اجازه بدهید که من دیگر راجع به کی‌روش و تیم ملی صحبت نکنم چرا که افراد دیگری در اینباره تصمیم می‌گیرند و نمی‌خواهم وارد این مسائل بشوم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها