يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۶۳۵۸
زمان انتشار: ۰۱:۱۶     ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
جنگنده‌های سعودی طی یک ساعت به طور گسترده اقدام به بمباران شهر صنعا کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جنگنده های تحت رهبری ائتلاف عربستان، مناطق مختلف شهر صنعا را بمباران کردند به طوری که دودی بلند در آسمان شهر مشاهده شده است.
 
بر اساس گزارش خبرنگار المیادین، این شدیدترین حملات هوایی به پایتخت یمن بوده ه است و صدای تیراندازی مداوم سامانه ضدهوایی یمن به گوش می‌رسد.
 
جزئیاتی از مناطق هدف قرار گرفته و آمار افراد کشته و زخمی شده در این حملات منتشر نشده است اما گزارش‌ها اولیه حاکی از آن است که فرودگاه صنعا و مناطقی در مرکز این شهر که منطقه‌ای تجاری است، هدف قرار گرفته است.
 
امروز در بمباران یک پایگاه اوارگان یمنی ۴۰ نفر کشته و ۲۵۰ نفر زخمی شدند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها