يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۶۳۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
جنگنده های عربستان سعودی، با حمله به اردوگاه آوارگان یمنی در منطقه المزرق در منطقه مرزی حجه، خاطرۀ فاجعۀ تجاوز رژیم صهیونیستی به قانا را زنده کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که در این فاجعه، 40 تن شهید شدند و ده ها تن از زنان و کودکان آوارۀ یمنی که در این اردوگاه بودند، زخمی شدند. منابع مختلف، شمار زخمی های این فاجعه را 250 تن اعلام کردند.

جنگنده های سعودی در حالی چهار بار به این اردوگاه آوارگان حمله کردند که این منطقه، کاملا از هرگونه تاسیسات نظامی دور است و کسانی که در آن به سر می برند، آوارگانی از جنگ های سابق و آوارگانی تازه هستند که از بمباران مناطقشان توسط جنگنده های سعودی به این اردوگاه پناه آورده بودند.

تجاوزات سعودی ضد یمن، چندین منطقۀ دیگر در صنعا را نیز شامل شد که در آن دستکم 20 تن شهید و ده ها تن زخمی شدند و 14 منزل مسکونی ویران شد.

"ضیف الله الشامی" از رهبران جنبش انصار الله، در گفت وگو با شبکه العالم، با تاکید بر این که تجاوز عربستان به یمن فاجعه ای انسانی را در این کشور سبب شده است، خاطر نشان کرد: جنگنده های متجاوز، در درجه اول اماکن مسکونی و زیرساخت های یمن را هدف قرار می دهند.

بر پایه این گزارش، جنگنده های سعودی در پنجمین روز از تجاوز به یمن، پایتخت این کشور، فرودگاه صنعا و اطراف کاخ ریاست جمهوری را که در کنار شهرک دیپلمات ها قرار دارد، بمباران کردند. این جنگنده ها علاوه بر صنعا؛ صعده، مرع، الشعف، المهاذر و رازح را نیز بمباران کردند.

وزارت بهداشت یمن روز گذشته تاکید کرد که در دو روز شنبه و یک شنبه، حمله های هوایی جنگنده های سعودی، به شهادت 35 تن و زخمی شدن 88 یمنی منجر شد و آمار تلفاتِ این تجاوز را به بیش از 100 شهید و صدها زخمی افزایش داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها