أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۳۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
آخرین گزارش ها از تحقیقات صورت گرفته در مورد کمک خلبان شرکت هواپیمایی آلمانی، حکایت از آن دارد که وی در گذشته به دلیل تمایلاتش برای خودکشی، تحت روان درمانی قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، کریستوف کومپا، دادستان دوسلدورف، با اعلام این که آخرین گزارش ها از تحقیقات صورت گرفته در مورد آندره آس لوبیتس، کمک خلبان شرکت هواپیمایی جرمن وینگز آلمان، حکایت از آن دارد که او در گذشته به خاطر تمایلاتش برای خودکشی، تحت روان درمانی قرار گرفته است، گفت: او سال ها قبل از دریافت گواهی پرواز، برای یک مدت طولانی به دلیل گرایش های محسوسی که به خودکشی داشته، تحت درمان بوده است. اما پس از این دوره، معاینات پزشکی صورت گرفته بر روی این فرد نشان می دهد که او تمایلی به خودکشی و یا اعمال خشونت نداشته است.

پلیس آلمان می گوید تاکنون هیچ نامه و یا پیامی از این کمک خلبان مبنی بر قصد او برای ساقط کردن یک هواپیما و یا بر عهده گرفتن مسئولیت ساقط کردن هواپیمای ای 320 که به قیمت جان 150 نفر تمام شد، پیدا نکرده است.

آن چه تاکنون کشف شده، نسخه ها و داروهای ضد افسردگی و خواب آور بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
خاک بر سرشون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها