أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۳۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به فارس خبر داد
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور کرج- چالوس از سیاه‌بیشه تا پل زنگوله نیمه سنگین گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهارداشت: هم‌اکنون در محورهای استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان بارش باران جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور علی‌آباد - آزادشهر در استان گلستان و محور سوادکوه در استان مازندران نیز بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ترافیک در محور کرج- چالوس از سیاه‌بیشه تا پل زنگوله نیمه سنگین گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها