أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۳۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
وزیر دفاع آمریکا با استقبال از تجاوز عربستان و تعدادی دیگر از کشورهای حامی ریاض به یمن، این حملات را در جهت منافع ایالات متحده خواند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در ادامه حمایت‌های واشنگتن از ادامه تجاوزهای ریاض به مردم یمن، اشتون کارتر حملات به یمن را «خوب» و «به نفع منافع آمریکا» خواند.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر دفاع آمریکا با اشاره به اعلام طرح اتحادیه عرب برای ایجاد نیروی نظامی مشترک از این اقدام استقبال کرد.

اشتون کارتر همچنین با اشاره به حملات اخیر عربستان سعودی و تعدادی دیگر از همراهان سعودی‌ها در تجاوز به یمن گفت: «فکر می‌کنم اگر آنها بخواهند اقدامات بیشتری انجام دهند به ویژه در موضوع یمن این یک موضوع خوب است زیرا این منطقه در نهایت منطقه آنها است».

وزیر دفاع دولت باراک اوباما همچنین گفت: «اینها(عربستان سعودی و تجاوزگران به یمن) شرکا و متحدان امنیتی ما هستند و وقتی آنها به نحوی عمل و اقدام می‌کنند که در جهت منافع ما و خودشان است ما به مشارکت با آنها ادامه خواهیم داد».


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها