أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۴۵۷
زمان انتشار: ۰۳:۱۲     ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
خبرنگار جروزالم‌پست به نقل از مذاکره‌کنده فرانسوی:
خبرنگار جروزالم‌پست به نقل از یک مقام غربی می‌گوید که خبر منتشر شده در خصوص تعیین سپیده‌دم چهارشنبه به عنوان آخرین ضرب‌الاجل برای توافق هسته‌ای، نادرست است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، خبرنگار جروزالم‌پست به نقل از یک مقام غربی می‌گوید که خبر منتشر شده در خصوص تعیین سپیده‌دم چهارشنبه به عنوان آخرین ضرب‌الاجل برای توافق هسته‌ای، نادرست است.

بر اساس گفته‌های خبرنگار این روزنامه صهیونیستی، «نیکلاس دو رویر» از اعضای تیم مذاکره کننده فرانسوی در پاسخ به سوالی در خصوص اولتیماتوم سپیده‌دم گفته: «هیچ ضرب‌الاجلی نیست.»

پیش از این یک دیپلمات اروپایی به خبرنگار فرانس 24 گفته بود که ایرانیان تا سپیده‌دم برای توافق مهلت دارند و وزرای خارجه آلمان و فرانسه، ساعات اولیه صبح لوزان را ترک می‌کنند.

هم‌اکنون وزرای خارجه آمریکا، آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و همتای ایرانی‌شان در لوزان در حال مذاکره‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها