يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۶۴۶۱
زمان انتشار: ۰۴:۱۴     ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
کاپیتان تیم ملی ایران پس از بازی با سوئد از بازی‌های ملی خداحافطی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل سوئد که با شکست 3 بر یک این تیم همراه بود از بازی‌های ملی خداحافطی کرد.

نکونام در دوران حضورش در تیم ملی 151 بازی ملی را انجام داد که آخرین آن شب گذشته مقابل سوئد بود. وی در این دیدار موفق شد از روی نقطه پنالتی برای تیم ملی ایران گلزنی کند تا با 39 گل زده به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ بازی‌های ملی ایران شناخته شود.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در مورد خداحافظی نکونام گفت: نکونام بهترین کاپیتان دوران مربیگری من بود، حتی بالاتر از بازیکنانی مانند دونادونی، رائول، کین و رونالدو.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها