أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۶۴۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
پلیس راه با توجه به حجم فزاینده بازگشت از سفر در ایام پایانی تعطیلات نوروز 94 و افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی کشور به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به حجم فزاینده بازگشت از سفر در ایام پایانی تعطیلات نوروز 94 و افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی کشور به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک تا تاریخ  16 فروردین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور به شرح زیر در محورهای پرترافیک کشور اجرا خواهد شد.

1-محور کرج- چالوس

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس از ساعت 12 روزهای 13 و 14 فروردین الی ساعت 3 بامداد روزهای بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 3 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت17 الی 24 روز 12 فروردین از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

2- محور هراز

- تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

- تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح مورخ 11 فروردین الی ساعت 2 بامداد مورخ 16 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 روزهای 12 ، 13 و 14 فروردین الی 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق الی 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

3- محور فیروزکوه

- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 روز سه شنبه مورخ 11 الی ساعت 12 ظهر روز شنبه مورخ 15 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

5- محور قدیم قزوین- رشت

- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 مورخ 11 الی ساعت 1 مورخ15 فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها