يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۶۴۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
مردم و فعالان سیاسی تونسی با تجمع مقابل سفارت عربستان، تجاوز نظامی این کشور و همپیمانانش به یمن را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه 598، شماری از مردم و فعالان سیاسی تونس با تجمع مقابل سفارت عربستان، تجاوز عربستان به یمن را محکوم کردند.

پایگاه خبری شبکه العالم با انتشار این خبر نوشت: شرکت‌کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهایی، نقش عربستان سعودی در حمایت از تروریسم در سوریه و عراق و عملیات نظامی این کشور را که وحدت و حاکمیت ارضی یمن را نقض می کند، محکوم کردند.

تجمع کنندگان مخالفت خود را با هرگونه تلاش برای ضربه زدن به حاکمیت ملی یمن اعلام کردند. آنها همچنین شرکت 10 کشور در ائتلاف نظامی علیه یک کشور عربیِ مسلمان را با ادعای حمایت از مشروعیت و در مقابل عدم اتخاذ هیچ گونه موضع جدی در برابر سیاست های دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان در سرزمین اشغالی را محکوم کردند.

ارتش سعودی با همدستی 9 کشور و پشتیبانی آمریکا از هفت روز پیش تجاوز نظامی علیه مردم یمن را آغاز کرد که در جریان آن دهها نفر از جمله زنان و کودک شهید و صدها نفر دیگر زخمی شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها