أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۴۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
یمنی‌های مقیم تهران مقابل سفارت عربستان سعودی تجمع اعتراض ‌آمیز برگزار کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو» در این اجتماع حدود ۵۰ نفره، برخی از مجروحان حمله هوایی عربستان به نماز جمعه صنعا نیز حضور داشتند.

معترضان پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر عربستان در دست داشتند و این شعارها را با مشت‌های گره کرده تکرار می‌کردند.

برخی از تجمع‌کنندگان در اعتراض به حملات عربستان سعودی و همپیمانانش به یمن، تصاویر پادشاه آل سعود را به آتش کشیدند و آن را زیر پای خود لگدمال کردند.

بیشتر معترضان، دانشجویان جوان یمنی بودند که در ایران تحصیل می‌کنند.

تعدادی از معترضان عربستان سعودی را مهره‌ای در دست امریکا و رژیم صهیونیستی خواندند و گفتند: زنان و مردان یمنی برای حفاظت از کشورشان سلاح به دست می‌گیرند و در مقابل متجاوزان می‌ایستند.

شبکه های مختلف خبری خارجی این رویداد را پوشش دادند.

معترضان در پایان مراسم خود برضد عملکرد عربستان سعودی در مواجهه با کشور اسلامی یمن و به خاک و خون کشیده شدن مسلمانان این کشور، بیانیه‌ای قرائت و با شعارهای هیهات منا الذله، مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل این اقدامات را محکوم کردند.

نیروی انتظامی نیز با حضور مقابل سفارت عربستان، امنیت این تجمع را تأمین کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها