أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۴۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
نشست وزرای خارجه ایران و ۱+۵ با حضور معاونان وزرا و موگرینی و بدون حضور لاوروف، فابیوس و وانگ یی دقایقی قبل در لوزان آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار اعزامی«خبرگزاری دانشجو»، هشتمین روز رایزنی‌های هسته‌ای در شهر لوزان، نشست وزرای خارجه ایران و 6 کشور با حضور معاونان وزرا و موگرینی و بدون حضور لاوروف، فابیوس و وانگ یی دقایقی قبل آغاز شد.

 

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بامداد چهارشنبه به میان خبرنگاران آمد و گفت: از 7 و نیم صبح سه شنبه همه هیئت‌ها مشغول مذاکره بودند و شاید کمتر از دو تا یک ساعت برای اقامه نماز و استراحت دیگران مذاکرات متوقف شد و از همه فرصت استفاده کردیم ولی به دلیل آنکه ساعت یک و سی دقیقه نیمه شب به وقت لوزان است و این کار ادامه داشته، تصمیم گرفتند که بقیه کار از 6 و 7 صبح شروع شود و امیدواریم بتوانیم فردا (صبح امروز) به نتیجه برسیم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها