أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۶۴۸۶
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
نامه سردبیر روزنامه وطن امروز به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد:
رئیس شورای سیاست‌گذاری روزنامه وطن امروز در نامه‌ای به معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد خواستار تعیین حدود و ثغور این روزنامه در انتقاد از حمله نظامی عربستان به یمن شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، رئیس شورای سیاست‌گذاری روزنامه وطن امروز در نامه‌ای به معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد خواستار تعیین حدود و ثغور این روزنامه در انتقاد از حمله نظامی عربستان به یمن شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر انتظامی

معاونت محترم امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با سلام و دعای خیر

احتراما با توجه به تجاوز گسترده عربستان سعودی به یمن با فرمان ملک سلمان بن عبدالعزیز و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و مردان بی‌گناه این سرزمین و با توجه به اینکه دولت محترم قبلا در چند نوبت نسبت به تیترهای وطن امروز درباره آل سعود تذکر داده یا روزنامه را به دادگاه فرستاده است، از جنابعالی تقاضا دارم برای ما و کلیه اهالی رسانه، حدود و ثغور انتقاد از این عمل وحشیانه آل سعود در حق ملتی که تنها گناهشان آمریکا ستیزی و علاقه به انقلاب اسلامی است را مشخص فرمایید.

مزید امتنان خواهد بود با توجه به پایان تعطیلات و انتشار مجدد روزنامه‌ها، مراتب تدبیر دولت محترم در این زمینه در اسرع وقت ابلاغ شود.

پیشاپیش از توجه حضرتعالی سپاسگزارم.

موید و منصور باشید.

رضا شکیبایی سردبیر و رئیس شورای سیاست گذاری روزنامه وطن امروز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
۱۴
۰
دمت گرم جناب سر دبیر درست به برجک زدی!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
۱
۰
اگر صدام توانست انقلاب اسلامی ایران را نابود کند, آل سعود هم می تواند انقلاب یمن را نابود کند. سرنوشت ملک سلمان بن عبدالعزیز همچون صدام خواهد بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها