أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۴۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
جواد نکونام در تصميمي شوک آور بعد از ديدار برابر سوئد بدون هيچ تشريفاتي از ديدارهاي ملي خداحافظي کرد.
به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام که به همراه تیم ملی 151 بازی ملی را در کارنامه‌اش ثبت کرد در طول سالیان گذشته یکی از بهترین لیدرهایی بود که تیم ملی به خود دیده بود. نکونام اما در حالی که شایعه خداحافظی‌اش در این بازی به گوش می‌رسید بدون هیچ مراسمی ترجیح داد در پایان 90 دقیقه جدال برابر زلاتان ابراهیمویچ و یارانش و با تک گلی که در این دیدار برای ایران به ثمر رساند از دنیای فوتبال ملی خداحافظی کند.

این تصویری است که جواد نکونام در پایان مراسم قهرمانی به همراه استقلال از خود به جا گذاشت. در حالی که در پایان آن فصل مهدی مهدوی‌کیا غریبانه از دنیای بازیگری خداحافظی کرده بود و همه به نوع رفتن و مراسم ترتیب داده شده برای او اعتراض داشتند، جواد نکونام در حالی که به همراه تیم رقیب قهرمان شده بود با پوشیدن این پیراهن به قدردانی از کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس پرداخت.



امروز جواد نکونام از دنیای بازی ملی خداحافظی کرده و باید دید در سکوت مسوولان فوتبال ایران چه کسی به یاد او خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها