امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۶۴۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
زلاتکو کرانچار سرمربي تيم الاهلي قطر گفت: در آستانه ديدار با العربي بزرگ‌ترين نگراني‌مان غيبت مجتبي جباري است.
به گزارش "ورزش سه" از فارس، زلاتکو کرانچار سرمربی 60 ساله و کروات تیم الاهلی قطر از سختی مقابله با تیم العربی در هفته بیست و چهارم لیگ ستارگان قطر گفت.

کرانچار در این زمینه تاکید کرد: این مسابقه پس از چند روز تعطیلی برگزار می‌شود که البته برای تیم من این استراحت نیاز بود. ما از این فرصت بهره بردیم و برای سه بازی آینده که این فصل پس از آن‌ها به پایان می‌رسد حاضر شدیم. بزرگ‌ترین نگرانی‌ای که داریم، غیبت مجتبی جباری است.

سرمربی الاهلی درباره حساسیت بازی با العربی عنوان کرد: با تیمی مواجه هستیم که امکانات خوبی دارد، اما ما فقط پیروزی و 3 امتیاز این بازی را می‌خواهیم. تیم العربی از بازیکن شاخص و ایرانی خود، اشکان دژاگه بهره می‌برد. اشکان بازیکن خطرناکی است و امکان دارد به تنهایی تیمش را پیروز کند و بنابر همین است که قدری نگران هستم.

الاهلی با 35 امتیاز رتبه ششم و العربی با 29 امتیاز رتبه نهم لیگ 14 تیمی ستارگان را دارند.

فقط سه هفته بعد از این لیگ ستارگان قطر در فصل جاری به پایان می‌رسد.

کرانچار پیش از این در ایران فعالیت داشت و برای پنج ماه سرمربی تیم پرسپولیس تهران بود و در این کشور سرمربی بسیار موفق به شمار می‌رود. او پیش از این، در دو فصل، دو قهرمانی مهم برای سپاهان به دست آورده بود. کرانچار تا به حال سرمربی‌گری 22 تیم را به عهده داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها