يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۶۵۱۴
زمان انتشار: ۰۲:۴۷     ۱۳ فروردين ۱۳۹۴
با اشاره به احتمال شکست مذاکرات هسته‌ای
اشتون کارتر در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی تاکید کرد اگر مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ به توافق خوب منجر نشود، ‌«مطمئنا گزینه نظامی روی میز باقی خواهد ماند».
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، وزیر دفاع آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی تاکید کرد که در صورت عدم موفقیت در «توافق خوب»، گزینه نظامی همچنان روی میز خواهد بود.

وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با برنامه «امروز» شبکه ان‌بی‌سی در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 گفت که اگر مذاکرات به «توافق خوب» منجر نشود، «گزینه نظامی قطعا روی میز باقی خواهد ماند».

اشتون کارتر افزود: «مشخص است که اگر توافق خوب وجود داشته باشد، ارزش صبر کردن برای آن و کامل کردن روند مذاکرات را دارد. البته یکی از وظایف من اطمینان از باقی ماندن همه گزینه‌ها روی میز است».

وزیر دفاع دولت باراک اوباما همچنین گفت: «هرگونه توافقی با ایران نمی‌تواند بر اساس اعتماد صورت گیرد بلکه باید مبتنی بر راستی‌آزمایی صورت گیرد».

اشتون کارتر که پیشتر از حملات عربستان به یمن حمایت کرده بود، در این مصاحبه تاکید کرد که صرفنظر از مذاکرات هسته‌ای با ایران و نتیجه آن،‌ آمریکا به سیاست خود در مقابله با تروریسم و القاعده ادامه خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
بذاريدش داخل كشو اخه جلو ايران كارايي نداره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها