أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۸۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
ايسنا/ نتايج آزمون‌هاي ارشد دانشگاههاي آزاد و دولتي که سالانه داوطلبان بسياري براي شرکت در آن‌ها ثبت‌نام کرده و با يکديگر به رقابت مي پردازند، در ماههاي نخستين سال جديد مشخص مي‌شود.

آزمون کارشناسي ارشد 94 که 812 هزار و 812 نفر ثبت‌نام و شرکت کردند در صبح و عصر چهارشنبه 15، پنجشنبه 16 و جمعه 17 بهمن 93 در 62 شهرستان و 102 حوزه امتحاني دانشگاهي برگزار شد.

مشاورعالي سازمان سنجش آموزش کشور درمورد زمان اعلام نتايج اين آزمون گفت:نتايج اوليه آزمون کارشناسي ارشد به صورت کارنامه تنظيم شده و کارنامه کليه داوطلبان شرکت کننده، در نيمه دوم ارديبهشت‌ماه روي سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org قرار داده خواهد شد.

حسين توکلي افزود:داوطلباني که مجاز به انتخاب رشته مي شوند بايد در نيمه دوم ارديبهشت نسبت به انتخاب حداکثر صد کدرشته محل از ميان کدرشته محل‌هاي تحصيلي مورد علاقه خود، از کد رشته يا رشته هاي امتحاني مجاز اقدام و کدرشته محل‌هاي انتخابي را به ترتيب الويت علاقه در فرم انتخاب رشته اينترني ثبت کنند.

وي در پايان گفت: فهرست قبول شدگان نهايي آزمون کارشناسي ارشد 94 در دهه اول شهريور ماه 94 اعلام خواهد شد.

برگزاري آزمون ارشد آزاد از 7تا 9 خرداد 94

معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد از ثبت‌نام 560 هزار داوطلب در آزمون کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد خبر داد.

علوي فاضل درمورد زمان برگزاري اين آزمون گفت:آزمون کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي در صبح و عصرهفت، هشت و 9 خرداد 94 در حوزه‌هاي امتحاني برگزار مي‌شود.فرآيند برگزاري آزمون در نوبت صبح ازساعت 8 و در نوبت عصر از ساعت 16 آغاز مي‌شود.

وي با بيان اينکه فرايند توزيع کارت از سوم خرداد آغاز مي‌شود،افزود:داوطلبان از تاريخ 3 خرداد با مراجعه به سايت مرکز آزمون به نشاني www.azmoon.org مي توانند نسبت به دريافت کارت ورود به جلسه اقدام نمايند.در صورت وجود مغايرت بين اطلاعات داوطلب و اطلاعاتي که در کارت ورود به جلسه درج شده است،فرد مي تواند با همراه داشتن مدارک لازم به حوزه امتحاني خود مراجعه کرده و نسبت به رفع نقص اقدام نمايد.

معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد در پايان درمورد زمان اعلام نتايج آزمون ارشد گفت:نتايج نهايي اين آزمون در نيمه دوم شهريور 94 اعلام مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها