کد خبر: ۳۰۶۹۳۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
په‌په راينا، خاوي مارتينز، خوان برنات، تياگو آلکانتارا و ژابي آلونسو پنج بازيکن از دوازده بازيکن اسپانيايي بوندسليگا هستند که در حال حاضر پيراهن بايرن مونيخ را بر تن دارند.
ژابی آلونسو در مصاحبه با „The FIFA Weekly" گفت:" امیدوارم طی سال‌های آتی بازیکنان بیشتری از هموطنانم بتوانند در بایرن توپ بزنند. می‌دانم که این اتفاق خواهد افتاد. کیفیت فنی تیم بوندسلیگا و فضای حاکم بر استادیوم‌ها می‌تواند در محقق شدن این امر نقش مهمی ایفا کند.
در پنج سال گذشته مسیر آمدن فوتبالیست‌های اسپانیایی به آلمان هموارتر شده؛ این در حالی است که پیشتر مقصد نخست آنها لیگ برتر جزیره بود. به نظر من رائول گونزالس با پیوستن به شالکه نقش راه‌بازکن را ایفا کرد. گواردیولا سن زیادی ندارد و مربیگری را هم خیلی وقت نیست شروع کرده است، اما ببینید که در آلمان چه دستاوردهایی کسب کرده است.
او انگیزه بالایی دارد و یک مربی متفکر است که به تفکراتش اجازه باروری می‌دهد. او تحلیلگر بزرگی هم هست و همه چیز را درمورد فوتبال می‌فهمد. او هیچگاه ما را مجبور به اجرای تفکراتش نکرده، بلکه با صحبت کردن تلاش کرده ما را متقاعد کند خودمان تصمیم بگیریم که تفکراتش را پیاده کنیم. او یک مرد فوق‌العاده است. با هدایت او بایرن قادر است حداقل به سه سبک بازی کند. اعتمادی که از همان ابتدای حضورم در مونیخ به من شد، نقش بسیار مهمی در رضایت و لذت من از حضور در این تیم ایفا کرد."
بایرن مونیخ در دومین سال حضور پپ گواردیولا در رأس کادر رهبری این تیم توانسته نام خود را هم در بوندسلیگا، هم در جام حذفی آلمان و هم در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به عنوان یکی از مدعیان مسلم قهرمانی مطرح کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها