يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۶۹۳۷
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
امیر قلعه‌نویی که از شکست تیمش برابر فولادخوزستان و خارج شدن از کورس قهرمانی به شدت عصبانی به نظر می‌ رسید، هنگام ورود به زمین محل تمرین استقلال بازیکنان تیمش را به خط کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، بازیکنان این تیم به محض اینکه امیر قلعه‌نویی را با چهره ای ناراحت دیدند، به وسط زمین آمدند و دور سرمربی تیمشان حلقه زدند.

* امیر قلعه‌نویی در ابتدا در مورد عملکرد تیمش برابر فولاد صحبت کرد و در این هنگام رضا عنایتی به نمایندگی از بازیکنان توضیحاتی را به امیر قلعه‌نویی داد.

* اما اصلی ترین دلیل عصبانیت امیر قلعه‌نویی به خاطر گل اولی بود که استقلال در بازی با فولاد دریافت کرده بود. قلعه‌نویی اعتقاد داشت در این صحنه حنیف عمران‌زاده نباید اجازه می‌ داد اسماعیل شریفات کوتاه قامت ضربه سر را بزند. امیر قلعه‌نویی به عمران‌زاده گفت: تو باید با یارت حرکت می‌ کردی و نباید اجازه می‌ دادی او اینقدر راحت ضربه سر بزند. اما حنیف عمران‌زاده خواست از عملکرد خودش دفاع کند که سرمربی استقلال این اجازه را به وی نداد.

* قلعه‌نویی در ادامه پیکان انتقاداتش را به سمت محسن فروزان برد که به نوعی در هر دو گلی که استقلال دریافت کرد، مقصر بود. البته فروزان در تمام طول صحبت های قلعه‌نویی سرش را پایین انداخته بود و صحبتی نمی‌ کرد.

* ناراحتی دیگر قلعه‌نویی از شکل دفاع تیمی اش بود، او این بار کل بازیکنان را مخاطب قرار داد: من نمی‌ دانم چرا باید آن گل را می‌ خوردیم آن هم در شرایطی که بازیکنان ما در محوطه جریمه 7 نفر و بازیکنان فولاد فقط 3 نفر بودند. در این هنگام قلعه‌نویی صحبت هایش را تمام کرد و به بیرون زمین رفت.

* قلعه‌نویی در حالی که لبخند تلخی به لب داشت به همراه میرشاد ماجدی سرپرست استقلال به رختکن رفت و در این هنگام جواد زرینچه و سایر اعضای کادرفنی تمرینات آبی‌پوشان را زیرنظر گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها