أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۶۹۴۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۶     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
ذوب آهن که روند خوبي در ليگ داشت نتوانست از پس شاگردان فراز کمالوند بربيايد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، ذوب آهن بعد از برد پرگل برابر پیکان برابر گسترشی قرار گرفت که می خواست از سقوط فرار کند و در پایان زور این دو تیم به هم نرسید و دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ورزشگاه: فولاد شهر
داور: علیرضا فغانی، کمک ها:تورج عیوض محمدی، سعید آل وردی
اخطار: مرتضی اسدی (69) نوشی صوفیانی (78) از گسترش فولاد

ذوب آهن: رشید مظاهری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، قاسم دهنوی(70 مهدی مهدی پور)، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی، علی حمام، مهرداد قنبری، ولید اسماعیل(67 مسعود حسن زاده)، مهدی رجب زاده (78 اسماعیلی فر) و کاوه رضایی
سرمربی: یحیی گل محمدی

گسترش فولاد: داود نوشی صوفیانی، سیدمحسن حسینی، امید نظامی پور، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، محمدامین درویشی(89 میلاد جهانی)، دیه گو اولیویرا، لئوناردو پیمنتا(93 میثم نقی‌زاده)، جابر انصاری، مگنو باتیستا و محمد ابراهیمی(46 عادل سرشار)
سرمربی: فراز کمالوند

دقایق حساس:
دقیقه 14 – فرار فوق العاده جابر انصاری از بین مدافعان ذوب آهن، موقعیتی را نصیب بازیکنان گسترش فولاد کرد که ضربه وی از زاویه بسته توسط مظاهری به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 15 – شوت محکم نظامی پور از فاصله ای دور با فاصله کمی از روی دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.
دقیقه 16 – پاس خوب رجب زاده در پشت محوطه جریمه به کاوه رضایی رسید و ضربه محکم و زیبای وی با فاصله ای اندک از روی دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 47 – سانتر پیمنتا در محوطه شش قدم ذوبی‌ها موقعیت خوبی را نصیب بازیکن تازه وارد این تیم کرد اما ضربه سر سرشار از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.
دقیقه 52 – حرکت کاوه رضایی روی خط محوطه جریمه، باعث جاماندن مدافعان گسترش شد و پاس وی را قنبری در موقعیت مناسبی از بالای دروازه به بیرون زد.
دقیقه 57 – شوت محکم دهنوی از پشت محوطه جریمه را، نوشی صوفیانی مهار کرد.
دقیقه 71 – خطایی که روی حسن زاده تازه وارد، انجام شد و ذوبی ها را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد و این ضربه را حدادیفر نواخت و به تیر افقی دروازه گسترش فولاد برخورد کرد.
دقیقه 88 – شوت سرکش مهدی پور از پشت محوطه جریمه گسترش فولاد، با فاصله کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

شرح بازی:
این بازی در حالی انجام شد که هر دو تیم به سه امتیاز این بازی این نیاز داشتند، ذوبی برای رساندن خود در بین تیم های صدر جدول و گسترش فولاد نیز برای فرار از بین تیم های قعر جدولی چشم به سه امتیاز این بازی داشتند اما در نیمه اول به جزء چند موقعیت روی دروازه دو تیم، اتفاق خاصی نیفتاد. در این نیمه ذوب آهن و گسترش به یک اندازه صاحب توپ و میدان بودند.

اما در نیمه دوم ذوب آهن بیشتر از حریف خود صاحب توپ و میدان بود و رفته رفته توانست خود را بیشتر از حریف صاحب موقعیت کند و به دروازه حریف نزدیک شود اما نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند، ورود حسن زاده در این نیمه نیز موئد فشار ذوبی ها برای گلزنی بود اما گسترشی ها با استفاده از ضدحملات، برنامه اصلی خود را در حفظ نتیجه مسابقه دانستند و با لایه های مختلف دفاعی در مقابل ذوبی ها ایستادگی کردند، ضمن اینکه تعویض اجباری ابراهیمی که یکی از مهره های هجومی تیم گسترش بود، تاثیر منفی روی قوای هجومی این تیم گذاشت.

ذوبی ها اکنون 38 امتیازی شدند و در جایگاه ششم باقی ماندند و گسترشی ها نیز با دریافت یک امتیاز این بازی 23 امتیازی شدند و در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی باقی ماندند.

حواشی:

*مسعود حسن زاده مهاجم گلزن ذوب آهن مهم ترین غایب این تیم در بازی مقابل گسترش محسوب می شود.
*ذوب آهن با رجب زاده، کاوه رضایی و مرتضی تبریزی در خط جلو به گسترش حمله خواهد کرد.
*4 بازیکن برزیلی و دو بازیکن لبنانی در جمع 22 بازیکن حاضر در زمین حضور دارند.
*جدال کارلوس سانتوس مدافع برزیلی ذوب با لئورنادو پیمنتا مهاجم گلزن گسترش جالب خواهد بود.
* از بازیکنان دو تیم 8 نفر سابقه عضویت در تیم تراکتورسازی را دارند.
*ذوب آهن در آخرین بازی موفق به پیروزی مقابل پیکان شده و گسترش نیز فولاد را شکسته داده و هر دو تیم به حریفان خود 3 گل زده اند.
*استقبال بسیار کمی از این بازی توسط هواداران فوتبال در اصفهان انجام شد که با توجه به روند صعودی ذوبی ها این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد.
*محمد ابراهیمی بازیکن تیم گسترش فولاد از نیمه دوم به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها