يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۷۰۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
برنامه «خندوانه» از بیستم فروردین روی آنتن شبکه نسیم می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ رامبد جوان مانند سری قبل کارگردان و مجری «خندوانه» خواهد بود؛ وی پیش از این اعلام کرده بود که در سری جدید یک عروسک با هنرنمایی محمد بحرانی وی را در اجرا همراهی خواهد کرد.

بحرانی که قرار است در سری جدید به رامبد جوان کمک کند‌ صداپیشگی عروسک‌های «ببعی» و «آقای همساده» در مجموعه کلاه قرمزی را هم برعهده داشته است.

رامبد جوان همچنین اعلام کرده است که سری جدید این برنامه تلویزیونی با همان شکل قبل و تغییراتی جزئی روی آنتن خواهد رفت.

گفت‌و‌گو و استندآپ کمدی از بخش‌های «خندوانه» است.

پخش سری قبل این مجموعه به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی از اواسط خرداد 93 در شبکه نسیم شروع شد و با آغاز ماه محرم در سال 93 پایان یافت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها