أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۷۰۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
وزارت کشور: مصوبه‌ای برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها نداشته‌ایم/
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور خبر منتشره در برخی از رسانه‌ها با مضمون تایید طرح حضور بانوان و خانواده‌ها در سالن‌های ورزشی از سوی شورای امنیت کشور را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان از تایید طرح پیشنهادی این وزاتخانه برای حضور خانم ها و خانواده ها در سالن های ورزشی از سوی شورای امنیت کشور خبر داد و گفت: این طرح امسال اجرایی می شود.

 

عبدالحمید احمدی افزود: سال گذشته وزارت ورزش وجوانان آیین نامه جامع خود را برای حضور خانواده ها و زنان در سالن های ورزشی به شورای امنیت کشور ارائه کرد که خوشبختانه اواخر سال ۹۳مورد تایید این شورا قرار گرفت.

 

خبر تایید حضور بانوان و خانواده‌ها در برخی رشته‌های خاص در ورزشگاه‌های ورزشی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی و داخلی داشت.


پس از آن معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان شب گذشته بار دیگر طی مصاحبه ای مواضع خود را تا حدودی تغییر داد و گفت: این طرح سال گذشته از سوی وزارت ورزش و جوانان به شورای امنیت کشور ارائه شده و مورد تایید اولیه قرارگرفته وامید می رود به زودی به تایید نهایی رسیده و برای اجرا به وزارت ورزش و سایر نهادها ابلاغ شود.

 

به گفته وی مسئله ورزش بانوان از مسائل مورد حمایت و تاکید مقامات عالی نظام از جمله مقام معظم رهبری بوده و تردید وجود ندارد که باتوجه به حل مسئله حضور زنان ورزشکاران درمسابقات بین المللی که بازتاب گسترده رسانه ای و جهانی دارد؛ موضوع حضور خانواده ها درسالن ها که درجه اهمیت کمتری نسبت حضور خانم با حفظ ارزش های اسلامی در مسابقات بین المللی دارد، هم بزودی حل و فصل می شود.


با ادامه واکنش ها نسبت به این خبر، دین پرست، رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، با تکذیب خبر منتشره در برخی از رسانه‌ها با مضمون تایید طرح حضور بانوان و خانواده‌ها در سالن‌های ورزشی از سوی شورای امنیت کشور اعلام کرد: شورای امنیت کشور در خصوص حضور بانوان در سالن‌های ورزشی مصوبه‌ای نداشته است.


وی اظهار امیدواری کرد رسانه‌ها در انعکاس اخبار مربوط به حوزه‌های مختلف وزارت کشور از جمله شورای امنیت کشور منحصراً از مجاری رسمی اطلاع رسانی این وزارتخانه از جمله پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور استفاده کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها