أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۷۰۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين/ پس از شکست، تلاش و تمرين مداوم مي تواند باعث موفقيت دوباره شود اما ظاهرا قلعه نويي به يافته هاي تازه تري رسيده است.
سرمربي استقلال يک روز پس از شکست استقلال مقابل فولاد، پس از اعتراض به حنيف عمران زاده، اميرحسين صادقي، آرش برهاني و محسن فروزان، راهي رختکن تيمش شد و تيم را تمرين نداد. عامل موفقيت يا شکست يک تيم، شکل تمرينات است. اين را ساده ترين هوادار فوتبال هم مي داند. اگر تمرينات مسنجم، منظم و با برنامه باشد، احتمال موفقيت بسيار زياد است اما بي انگيزگي، بي برنامگي و تعطيلي تمرينات، به طور قطع نتيجه اي جز تداوم شکست ها نخواهد داشت.
در فوتبال حرفه اي دنيا، معمولا فرداي شکست مربيان با بررسي دلايل باخت، روز تازه اي را آغاز مي کنند. اگر بازيکني ضعفي دارد، تمرينات ويژه اي برايش برگزار مي شود. اگر خط دفاع با مشکل روبروست، با تمرينات مداوم مشکلاتش حل مي شود و اين قاعده، درباره جزء به جزء تيم ادامه دارد. اما ظاهرا امير قلعه نويي به يافته هاي جديدتري رسيده و تصور مي کند متد «اعتراض، قهر، رفتن به رختکن و تمرين ندادن تيم» از تمرين بيشتر جواب مي دهد. قلعه نويي در فصل جاري بيشتر از حربه اعتراض براي انگيزه دادن به تيمش استفاده مي کرد ولي وقتي ديد نتيجه نگرفت، قهر و تمرين ندادن تيم را هم، به آن اضافه کرد. قلعه نويي در طول اين فصل، در ظاهر نشان داده که مثل گذشته در تمرينات فعال نيست. او بارها ديرتر از بازيکنان به محل تمرين رسيد و چند بار هم در تمرين غيبت کرد. افشارزاده مديرعامل استقلال در اين باره به خبرآنلاين مي گويد: «قطعا من با قلعه نويي در اين باره حرف مي زنم. من هم قبول دارم که بايد بعد از شکست، بيشتر تمرين کرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
بابا امیر خان بجمب فقط 6هفته دیگه مونده مثلا تو می خوای استقلال رو قهرمان کنی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها