يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۷۰۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل و سرمربی استقلال، محسن فروزان را مقصر شکست این تیم مقابل فولاد قلمداد کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استقلال در دیدار اخیر خود مقابل فولاد در حالی که از حریف خود یک بر صفر جلو بود، با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

 

نکته قابل توجه اینجا بود که روی گل دوم حریف، محسن فروزان عملکرد خوبی نداشت و به همین علت استقلال بازنده این مسابقه شد.

 

بعد از پایان مسابقه امیر قلعه‌نویی در نشست مطبوعاتی، فروزان را مقصر گل دوم خطاب کرد و مدعی شد تیمش به دلیل اشتباهات فردی بازی را به فولاد واگذار کرده است.

 

از سوی دیگر، افشارزاده نیز مدعی شد که اگر اشتباهات فردی نبود، استقلال بازی را واگذار نمی‌کرد و فروزان مقصر شکست این تیم مقابل فولاد است.

 

گفتنی است این بازیکن در رختکن ورزشگاه اهواز و همچنین در تمرین دیروز استقلال از سرزنش های تند قلعه نویی در امان نبوده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها