کد خبر: ۳۰۷۱۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل آبی‌پوشان گفت: «وقتی یک تیم می‌بازد، همه در آن نقش دارند. هر 11 بازیکن ما بی‌تقصیر نبودند. محسن فروزان نباید آن‌گونه گل می‌خورد و ...»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، بهرام افشارزاده از شکست استقلال ناراحت و عصبانی است اما با این وجود قصد ندارد تصمیمی مبنی بر تغییر در کادر فنی تیمش بگیرد. وی در این روزهای سخت،‌ پرفشار و البته پرانتقاد سعی می‌کند آرامش را در استقلال حفظ کند تا شرایط خراب‌تر از این نشود!

 

اظهارات افشارزاده را در ادامه می خوانید:

 

* سال 93 را با شکست به پایان رساندید و سال 94 نیز با باخت آغاز شد!

- متأسفانه همین‌طور است که می‌گویید و دو باخت تلخ در پایان سال 93 و آغاز سال 94 برای استقلال به ثبت رسید. این برایمان اصلاً خوب نیست اما فوتبال است و باید به این اتفاقات نگاهی ویژه داشته باشیم.

 

* نگاه ویژه، یعنی چی؟!

- یعنی همان‌طور که از پیروزی‌ها می‌گذریم و دل به آنها نمی‌بندیم، باید از شکست‌ها درس بگیریم و سعی در جبران آن در آینده کنیم.

 

* استقلال شانس قهرمانی را از دست داد؟

- نه، اتفاقاً من هنوز هم امیدوارم استقلال قهرمان شود. فوتبال است و هزار اتفاق غیرقابل پیش‌بینی و هنوز 6 بازی برایمان باقی است. این 6 بازی 18 امتیاز دارد. مگر تیم‌های دیگر نمی‌بازند؟

 

* انتقادات زیادی از استقلال می‌شود.

- درباره این انتقادات باید حرف بزنم. من آدمی انتقادپذیر هستم و از انتقاداتی که دلسوزانه و درست باشد، استفاده می‌کنم اما برخی انتقادات به دور از واقعیت است. خود من اعتقاد دارم نباید به فولاد می‌باختیم.

 

* به نظر مدیرعامل استقلال مقصران این شکست چه افرادی هستند؟

- مقصران باخت؟

 

* بله!

- خب وقتی یک تیم می‌بازد، همه در آن نقش دارند. هر 11 بازیکن ما بی‌تقصیر نبودند. محسن فروزان نباید آن‌گونه گل می‌خورد و...

 

* قصد ندارید تغییراتی در کادر فنی استقلال صورت دهید؟!

- نه، من همچنان از کادر فنی استقلال حمایت ویژه‌ای می‌کنم و با اطمینان می‌گویم کوچک‌ترین تغییری در کار نیست.

 

* حتی اگر باز هم استقلال ببازد؟

- البته امیدوارم استقلال در بازی‌های بعد بتواند به پیروزی برسد و اختلاف امتیازی‌اش را جبران کند. ما این توانایی را داریم.

 

* پاسخ ما را ندادید، استقلال اگر ببازد، باز هم از کادر فنی حمایت می‌کنید؟

- بله، من تا پایان فصل از این کادر فنی استقلال حمایت می‌کنم چون آنها باتجربه و مرد روزهای سخت هستند.

 

* استقلالی‌ها به شدت از میزبانی فولاد ناراحت بودند. چرا؟

- متأسفانه اتفاقات خوبی در ورزشگاه اهواز نیفتاد. از قبل بازی تا پایان مسابقه بدترین توهین‌ها و بی‌احترامی‌ها به اعضای استقلال شد. ما در تهران میزبان خوبی برای فولاد بودیم و به نظر من باید با متخلفان برخورد شود. این جوانمردانه و درست نیست که به خانواده بازیکنان ما توهین کنند و کسی هم برخورد نکند. ما پیگیر این موضوع هستیم.

 

* این روزها مربیان استقلال بابت ماندن خسرو حیدری در اردوی تیم ملی حسابی شاکی هستند و چون حاج‌صفی برگشته، از تبعیض کی روش انتقاد می‌کنند.

- نظر من این است که خود خسرو حیدری باید از مربیان تیم ملی درخواست می‌کرد به ایران بازگردد. او باید پیگیر می‌شد تا وقتی مصدوم است بی‌دلیل در اردوی تیم ملی نماند و زودتر برگردد تا روند درمانی‌اش را شروع کند. حیدری بازیکن جوان و بی‌تجربه‌ای نیست و از این اتفاقات زیاد دیده است. او می‌توانست مثل حاج‌صفی برگردد و به فکر تیم باشگاهی‌اش باشد.

 

* درباره احتمال رفتن کی روش چه نظری دارید؟

- باید یک گروه ویژه کارنامه او را از زمان حضور تا امروز مورد نقد و بررسی قرار دهند. عملکردش را در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا و دیگر بازی‌های تیم ملی آنالیز کنند تا مشخص شود این مربی برای فوتبال ایران چه کارهایی انجام داده است. این بهترین روش است و نظر شخصی من دردی را دوا نمی‌کند.

 

* راستی بازیکنان و مربیان استقلال را جریمه نمی‌کنید؟

- نه، جریمه‌ای در کار نیست.

 

* یکی از بازیکنان استقلال گفته شانس قهرمانی ما کم شده و شما به این موضوع واکنش نشان دادید.

- من می‌گویم بازیکن استقلال نباید ناامید باشد. نباید از فکر قهرمانی بیرون بیاید و این درست نیست. تا هفته آخر باید امیدوار باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها