يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۷۴۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
دروازه بان اصلی استقلال با اشتباهاتي كه در ديدار با فولاد داشت احتمالا نیمکت نشین می شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه ، محسن فروزان در ديدارهاي اخير استقلال عملكرد نامطمئني داشت و بعد از اينكه از تيم ملي خط خورد حالا مورد انتقاد شديد قلعه نويي هم قرار گرفته است.

 

اين بازيكن در تمرين روز گذشته مقصر اصلي گل دوم استقلال توسط قعه‌نويي قلمداد شد و حالا ديگر حمايت‌هاي كريم بوستاني هم از دروزاه‌بان استقلال بي فايده است.

 

با اتفاقاتي كه در ديدار استقلال و نفت تهران رخ داد و فروزان روي گل پادوواني خروج اشتباهي داشت حالا قلعه‌نويي ممکن است از طالب لو در ديدار با ذوب آهن استفاده كند.

 

كار طالب لو البته ساده نیست زيرا استقلال بعد از بازي با ذوب آهن كه مهاجمان خوبي دارد در انزلي هم بايد به مصاف ملوان برود و در ادامه نیز بازی های سختی مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها