أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۷۵۹۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
قاضی‌پور اظهار داشت: اعلام وصول شدن استیضاح نعمت‌زاده به نظر آقای لاریجانی بستگی دارد؛ چرا که نمایندگان تمام کارهای مربوط به آن را انجام داده‌اند و متن استیضاح و امضاها قبل از شروع سال 94 به هیأت رئیسه تحویل داده شده است.

نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص استیضاح وزیر صنعت گفت: این استیضاح در اختیار هیئت رئیسه قرار گرفته ولی متأسفانه هنوز هیئت رئیسه آن را اعلام وصول نکرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اعلام وصول شدن این استیضاح به نظر آقای لاریجانی بستگی دارد؛ چرا که نمایندگان تمام کارهای مربوط به آن را انجام داده‌اند و متن استیضاح و امضاها قبل از شروع سال 94 به هیئت رئیسه تحویل داده شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پیگیری‌های لازم برای این استیضاح را هر روز انجام می دهیم، اما هیئت رئیسه خلاف قانون عمل کرده و تا کنون آن را اعلام وصول نکرده است.

قاضی پور در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد وزیر صنعت در مدت وزارتش و انتقادات زیادی که در خصوص واردات کالاهای غیر ضروری مانند خودروهای لوکس و یا رانت وزارت صنعت، به وی وارد است، در صورت استیضاح نعمت زاده، بسیار بعید است که او رأی اعتماد مجدد از مجلس بگیرد.

یادآور می‌شود در اواخر سال 93 مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر صنعت گفت: در حال حاضر در مجلس استیضاح چند تن از وزرا مطرح است اما پرونده استیضاح نعمت زاده از همه جدی تر است و بعد از تعطیلات نوروز، روند رسیدگی به استیضاح وی پیگیری می شود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها