أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۷۷۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
مجموعه تلویزیونی «تلفن» که پیش از این قرار بود به کارگردانی مهدی مظلومی ساخته شود، به سعید آقاخانی سپرده شد.
 مسعود ردایی، تهیه کننده سریال «تلفن» گفت: این سریال که توسط محراب قاسم خانی در حال نگارش است را سعید آقاخانی کارگردانی می‌کند.

پیش از این قرار بود «تلفن» توسط مهدی مظلومی ساخته شود اما ردایی درباره تغییر کارگردانی این سریال توضیح داد: مهدی مظلومی با توجه به درگیری تدوین نهایی فیلم «سه بیگانه» و آغاز نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی جدیدشان از من خواستند تا گزینه دیگری را جایگزین کارگردانی این سریال کنم، به همین خاطر مسئولیت ساخت سریال به سعید آقاخانی واگذار شد.

«تلفن» یک سریال 13 قسمتی است که در خلاصه داستان آن آمده: در یکی از محله‌های قدیمی تهران دو همسایه ارتباط خوبی با هم دارند تا اینکه به یکی از آن‌ها خط تلفنی تعلق می‌گیرد. حضور این تلفن باعث ایجاد مشکلاتی در محله می‌شود و... .
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها