کد خبر: ۳۰۷۷۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» به تهیه‌کنندگی رضا انصاریان و کارگردانی مازیار میری ماه مبارک رمضان از شبکه دو روی آنتن می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده و انجام مراحل فنی آن برای پخش در رمضان ۹۴ آغاز شده است.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است.

فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و احتشام را بازی می‌کنند.

هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» خواهند بود.

این سریال به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو تولید شده و از دیگر عوامل آن می‌توان به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، سعید توانا، فرهاد عسگری، محمد محمدی دستیاران صحنه، آگرین صالحی و هانیه لطفی دستیاران لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نوید می‌رالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، منصور غضنفری مدیر تولید، علی نیک رفتار عکاس و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها