أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۸۴۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، پشت صحنه سري دوم مستند مسابقه تلويزيوني «فرمانده» پنجشنبه اين هفته از شبکه افق پخش مي‌شود.
سري مستند مسابقات «فرمانده» تاکنون در دو مرحله از شبکه افق پخش شده، سري نخست در شمال و سري دوم در جنوب کشور؛ اولين بار در زيباکنار و دومين بار در فارور يکي از جزاير زيباي خليج فارس که در هر بخش، چند نفر به صورت انفرادي به رقابت با يکديگر مي‌پرداختند.
در دومين سري، آيتم‌هاي نسبتا سخت و دشواري براي شرکت کنندگان در نظر گرفته شده بود که بيشتر در ارتباط با تفنگداري دريايي و تکاوري در شرايط سخت جزيره بود.
استتار، پرش از صخره درون آب‌هاي خروشان دريا و همچنين شيرجه درون خليج فارس از داخل بالگرد برخي از آيتم‌هاي اين مسابقه بودند که نوروز امسال در سري دوم از شبکه افق پخش شدند.
بنا به درخواست و استقبال بينندگان و علاقمندان به اينگونه برنامه‌ها، پشت صحنه مستند مسابقه «فرمانده» پنجشنبه 20 فروردين ساعت 21 و تکرار آن روز بعد ساعت 11 و 15 از شبکه افق پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها