أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۸۵۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باني فيلم/ مخاطبان رسانه ملي خواستار تداوم پخش سريال «در حاشيه» و بيان معظلات خدمات بهداشتي با زباني طنز شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومي رسانه ملي، امورمخاطبان اين اداره کل هرروز با خيل تماس‌هاي مردمي در تشکر از پخش سريال «درحاشيه» مواجه هستند. سريالي که به گفته تماس گيرندگان با واحد162 روابط عمومي سازمان صداوسيما مسائل و مشکلات حوزه پزشکي کشور را با زباني طنز به نقد مي‌کشد ودرقالبي شاد با بهره‌مندي از بازي جذاب هنرمندان طنز و موضوعي فراگير، توانسته شب‌هاي بهاري مردم را دلچسب‌تر ونظرمسئولان بهداشت را با زبان لطيف‌تربه مشکلات پزشکي کشور معطوف کند.
آمارهاي تماس با امور مخاطبان روابط عمومي رسانه ملي نشان مي‌مي‌دهد در مقطع زماني 10تا15 فروردين از ميان 522تماس مردمي حدود80 درصد تماس‌گيرندگان، از توليد و پخش اين سريال ابراز رضايت کرده‌اند.
شاد، جذاب وسرگرم کننده بودن محتواي سريال؛ نمايش برخي مسائل و مشکلات حوزه پزشکي؛ باورپذير بودن محتواي سريال؛ نمايش وضعيت بد و غيرقابل قبول برخي بيمارستان‌ها و اجتماعي و فراگير بودن موضوع سريال از محورهايي است که مخاطبان از آن ابراز رضايت کرده‌اند.بالابردن زمان پخش؛ اطلاع‌رساني دقيق از زمان پخش برنامه؛ تکرار پخش سريال از شبکه HD؛ حذف يا کم کردن پخش پشت صحنه و افزودن بر محتواي اصلي؛ کم کردن مدت زمان پخش آگهي‌هاي بازرگاني درخلال پخش سريال و گفت‌وگو با عوامل سريال از مهمترين درخواست‌هايي است که تماس گيرندگان داشته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها