أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۸۸۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
داعش با هدف جذب نیروی بیشتر از کودکان برای تبلیغ و سخنرانی در بین مردم استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، سایت جبهه جهانی مستضعفین نوشت: داعش به تازگی از کودکان برای سخنرانی در بین مردم و دعوت آنان برای عضویت در این گروهک استفاده می‌کند.
این گروهک تروریستی تصاویری را از چندین کودک با لباس نظامی و سربند داعش منتشر کرد که در استان صلاح الدین عراق در حال تبلیغ هستند.
در پی شکست‌های متوالی داعش در مناطق مختلف عراق و سوریه این گروهک تلاش می‌کند تا با تأثیرگذاری بر ذهن کودکان و نوجوانان، آنان را برای پیوستن به این گروهک تشویق کند. داعش از این کودکان برای انجام عملیات‌های انتحاری سوء استفاده می‌کند.
چندی پیش نیز دفتر رسانه داعش در ایالت رقه، با انتشار ویدئویی با نام "آموزشگاه بچه شیرهای فاروق"، مراحل آموزش دفاعی و نظامی کودکان داعشی را به نمایش گذاشت.
کودکان با پوشیدن یونیفرم نظامی و بستن سربند داعش، عقاید انحرافی و تکفیری، مهارت‌های لازم برای اقدامات تروریستی و نحوه ذبح گروگان‌ها را آموزش می‌بینند.
گفتنی است بیشتر کودکان حاضر در این پادگان یا توسط عناصر داعش ربوده شده و یا خانواده‌ آنان به دلیل فقر، در ازای دریافت پول آنان را به این پادگان فرستاده‌اند. داعش امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از تروریست‌ها، بقای خود را تضمین کند؛ اما به همت ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
توي همين اخبار گفته بوديد طبق فتواي جديد هر كسي گوشي موبايل دستش بگيره داعش انگشتش رو قطع ميكنه
چجوريه كه همه اين بچه ها گوشي دستشونه كسيم بهشون كار نداره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها