کد خبر: ۳۰۹۰۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
فتاح: همه منویات رهبر انقلاب در کمیته امداد باید پیاده شود.

رئیس جدید کمیته امداد در مراسم معارفه خود گفت: امیدواریم با کاهش همایش‌ها و افزایش اقدامات میدانی در خدمت محرومان باشیم.

وی افزود: من منتسب به طیف سپاه و بسیج هستم؛ کمیته امداد باید علمدار ارزش‌های انقلاب باشد.

به گزارش «نسیم»، ‌پرویز فتاح در آئین تودیع و معارفه اعضای هیات امناء و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، افزود‌: امیدواریم با کاهش همایش‌ها و گردهمایی‌ها و افزایش اقدامات میدانی بیش از این در خدمت محرومان باشیم.

وی گفت: من منتسب به طیف سپاه و بسیج هستم و کمیته امداد باید علمدار ارزش‌های انقلاب باشد.

فتاح با اشاره به اینکه خدمت رسانی ما باید بی منت و کم صدا باشد، افزود: در بنیاد تعاون هم که بودم نیاز به تبلیغات نمی دیدم و اعتقاد داشتم خداوند مبلغ کار ما خواهد بود.

وی گفت:‌ اگر تبلیغاتی هم در کمیته امداد امام صورت می گیرد باید موثر باشد؛ ‌باید به اعتقاد مردم ضربه نزد و آمارها غلط نباشد.

فتاح خطاب به کارمندان کمیته امداد امام(ره) افزود:‌ دغدغه نداشته باشید چرا که یک فرد خاکی بسیجی را به عنوان رئیس کمیته امداد انتخاب کرده اند.

وی دعای مددجویان را پشتوانه محکم نظام خواند و گفت: ‌هر بلایی که از نظام اسلامی دور می شود یکی به دعا و وجود با برکت رهبرمان و دیگری به سبب دعای پابرهنگان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: ‌ما ولایتمداریم و افتخار ما این است که همه منویات مقام معظم رهبری در کمیته امداد امام پیاده شود و همین که لبخند را بر چهره حضرت آقا ببینیم و به ما آفرین بگویند برای دنیا و آخرت ما را بس است.

وی گفت: کار امداد، کار حاشیه نیست بلکه متن انقلاب اسلامی است و همه مسئولان کشور و نظام باید کمک کنند از این متن عبور کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها