امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۹۲۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
آخرين خبر/ مهراب قاسمخاني که چندي پيش پستي در صفحه اينستاگرامش به اشتراک گذاشت و در آن به دروغي که در مورد فيلمنامه شب هاي برره به مهران مديري گفته بود اعتراف کرد و اين بار پست جديدي منتشر کرده و نوشت:

«بعضى از دوستان در مورد پست هاى خاطرات من خيلى حرفاى با نمکى ميزنن. فکر کردم بازم لازمه يه کم توضيح بدم.
نکته اول: اينا اسمشون هست خاطره. هيچ هدف و منظور خاصى پشتشون نيست. اگه توى خاطراتم مهران مديرى زياده هم دلايل زيادى داره. يکى اين که دوسش دارم، يکى اين که به خاطر سالهاى زياد همکارى توى نصف بيشتر خاطراتم يه مهران هم هست و ديگه اين که اين اواخر داره کارش پخش ميشه و هى يادش ميفتم.

نکته دوم: من تعدادى از بهترين کارايى که توشون بودم رو در کنار مهران انجام دادم و بدون مهران اون کار ها نه ماندگار ميشدن و نه به اون خوبى. مطمئن باشيد من استعداد و توانايى مهران رو بيشتر از همه شماها ميشناسم.

نکته سوم: در مورد سريال در حاشيه تنها حرفى که ميتونم بزنم اينه که خوشحالم که مهران و گروهش به تلويزيون برگشتن.
مهران اندازه اش از شبکه نمايش خانگى و نهايتاً دو سه ميليون بيننده خيلى بزرگ تره. دوستانى هم که به اين کار انتقادى دارن اشکال نداره ولى کاش منصف باشن و ادب رو هم رعايت کنن.

نکته چهارم: ما و مهران با هم ازدواج نکرده بوديم که الان جدا شده باشيم. فقط به دلايل شخصى مسير کاريمون از هم جدا شد. بدون قهر و دعوا. مهران داره کار خودش رو ميکنه و ما هم کاراى خودمون رو. فعلاً هم هيچ کدوم برنامه اى براى کار مشترک نداريم. ممکنه هم باز يه روزى مسيرمون بخوره به هم و با هم کار کنيم. به اندازه کافى هم دوست هستيم که اگه تصميم همچين کارى گرفتيم به هم زنگ بزنيم و احتياجى نيست از اينجا به هم نخ بديم.

نکته پنجم: احتياج به ياد آورى بعضى از دوستان نيست. من خودم ميدونم که بخش زيادى از جايگاهى که الان دارم رو مديون کار کردن با مهران هستم.
مثل خيلى ديگه از بچه ها. آدم بايد کور و احمق باشه که همچين چيز واضحى رو کتمان کنه. من هم توى بهتر شدن کيفيت کارهاى مشترکمون نقش خودم رو داشتم. بازم مثل بقيه بچه ها.

نکته آخر: وقتى ميبينيد به نفر بيشتر از بيست سال توى چنين جايگاهى تداوم داره پس مطمئن باشيد لياقتش رو داشته.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها