يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۹۴۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
رئيس پليس آگاهي استان سمنان از دستگيري نوجوان 16 ساله اي خبر داد که در يک نزاع با ضربه چاقو باعث قتل نوجوان 17 ساله اي شده بود.
رئيس پليس آگاهي استان سمنان از دستگيري نوجوان 16 ساله اي خبر داد که در يک نزاع با ضربه چاقو باعث قتل نوجوان 17 ساله اي شده بود.

 

سرهنگ داوود رسولي فر گفت: ساعت 18 روز چهارشنبه هفدهم فروردين وقوع يک درگيري که به مجروح شدن نوجواني انجاميده بود به مرکز فوريت هاي 110 پليس گزارش شد.

 

وي افزود: مصدوم 17 ساله اين نزاع پس از انتقال به بيمارستان مورد عمل جراحي قرار گرفت، ولي به علت شدت جراحت ضربه چاقو که به سينه اش اصابت کرده بود و خونريزي شديد جان باخت.

 

وي با اشاره به وارد عمل شدن کارآگاهان جنايي پليس آگاهي سمنان در اين پرونده، خاطرنشان کرد: تحقيقات نشان داد ضارب نوجواني 16 ساله است که در گشت پليس در يکي از خيابان هاي سمنان با دست هايي خون آلود دستگير شد.

 

رسولي فر افزود: در تحقيقات تکميلي اين پرونده، اصابت ضربه چاقو به مقتول توسط متهم تاييد شد و وي سرانجام به جرم خود اعتراف کرد.

 

مشاوران و کارشناسان اجتماعي پليس استان سمنان پرخاشگري، پايين بودن آستانه تحمل افراد، معاشرت با افراد شرور و ضعف والدين در نظارت بر فرزندان را علت هاي اصلي درگيري و اين گونه آسيب هاي اجتماعي بيان مي کنند.

 

توجه و حمايت خانواده از نوجوان به منظور جلوگيري از طرد شدن آنها و جبران کمبودهاي عاطفي و رواني شان با روي آوردن آنها به هم سن و سالانشان براي کسب حمايت، توصيه جدي مشاوران براي پيشگيري از رفتارهاي پرخاشگرانه نوجوانان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها