يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۹۹۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 4 دیدار آغاز می‌شود. در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها پرسپولیس در تهران به مصاف سپاهان می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ برتر فوتبال فردا با انجام چهار دیدار وارد هفته بیست و ششم می‌شود. همچنین مابقی بازی‌ها هم روز جمعه 28 فروردین ماه برگزاری شود.

*ذوب آهن - نفت تهران/نفتی‌ها به دنبال تثبیت صدرنشین

تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز ساعت 17:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف صدرنشین لیگ برتر نفت تهران می‌رود.

تیم ذوب آهن هفته گذشته با نتیجه 1 بر 1 مقابل استقلال متوقف شد این تیم با 30 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

شاگردان گل محمدی برای اینکه همچنان به کسب سهمیه آسیا امیدوار باشند باید این بازی را ببرند.

مسئولان ذوب آهن از عملکرد گل محمدی در تیمشان رضایت دارند بر این اساس قصد دارند قبل از پایان لیگ قرارداد این سرمربی جوان و کاربلد را برای فصل بعد تمدید کنند.

در آن سوی میدان تیم نفت تهران هفته گذشته مقابل فولاد با نتیجه 1 بر صفر شکست خورد اما همچنان با 48 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

شاگردان منصوریان برای حفظ صدرنشینی‌شان در لیگ برتر این بازی را ببرند تا با خیال راحت بازی‌های لیگ را ادامه دهند.

نبرد یک پرسپولیس سابق با یک استقلالی سابق در این بازی می‌تواند جذاب دیدنی باشد.

به هرحال باید دید گل محمدی که هفته گذشته‌ توانست قلعه‌نویی استقلالی را متوقف کند این بازی می‌تواند به همراه تیمش دومین استقلالی را متوقف کند یا نه!

گفتنی است این 2 تیم در روز اول خرداد ماه درخشان جام حذفی یکبار دیگر مقابل هم قرار خواهند گرفت.

*تراکتورسازی- سایپا/تراکتورسازی در پی صدرنشینی

تراکتورسازان تبریز امروز ساعت 17:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان نارنجی‌پوشان سایپا هستند.

شاگردان تونی اولیویرا هفته گذشته با نتیجه 2 بریک مقابل شاگردان فرکی شکست خوردند آنها این شانس را دارند که با غلبه بر تیم مجید جلالی صدرنشین لیگ برتر شوند به شرطی که نفت تهران نتوانند مقابل ذوب‌آهن به برتری برسد.

در آن سوی میدان نارنجی‌پوشان سایپا با 37 امتیاز در رده هفتم قرار دارند آنها برای ارتقا جایگاه‌شان در جدول باید این بازی را ببرند اما کار سختی در تبریز برابر هواداران پرشور این شهر دارند.

 گفتنی است تماشای این بازی رایگان اعلام شده است.

*فولاد خوزستان - نفت مسجد سلیمان/تقابل 2 تیم خوزستانی

تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا ساعت 17:30 در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌رود.

شاگردان اسکوچیچ هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و تیم صدرنشین نفت تهران را با یک گل شکست دادند و با 44 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

به هر حال فولادی‌ها برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتند باید از سد نفت مسجد سلیمان تیم قعرنشین لیگ برتر عبور کنند.

همچنین به نظر نمی‌رسد فولادی‌ها کار سختی مقابل تیم قعرنشین نفت مسجد سلیمان داشته باشند اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است. شاید مسجد سلیمانی‌ها بتوانند با غلبه بر فولاد خوزستان شگفتی خلق کنند.

شاگردان کوندی شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارند و برای اینکه از قعر جدول جدا شوند به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

باید دید این بازی که حکم مرگ و زندگی برای مسجد سلیمانی‌ها دارد با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

*پرسپولیس - سپاهان/رونمایی از پرفسور

تیم فوتبال پرسپولیس امروز ساعت 19 در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال سپاهان است. سرخ‌پوشان پایتخت هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند و با 29 امتیاز همچنان در رده نهم قرار دارند.

آن‌ها برای ارتقای جایگاهشان در جدول رده‌بندی باید این بازی را ببرند اما کار سختی مقابل شاگردان فرکی دارند.

برانکو ایوانکوویچ در اولین حضورش در نیمکت پرسپولیس باید برابر فرکی دستیار سابقش در تیم ملی قرار بگیرد. به هر حال برانکو موقعی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، فرکی دستیارش بود. بر این اساس تقابل این دو مربی در این بازی جذاب و دیدنی است.

در آن سوی میدان، شاگردان فرکی با 44 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند. آن‌ها برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی بمانند باید این بازی را ببرند.

محمدرضا خلعتبری با اینکه مشکلی برای حضور در این بازی ندارد اما باشگاه سپاهان از فرکی درخواست کرده که خلعتبری را از لیست تیم خط بزند و این بازیکن در سفر به تهران تیم سپاهان را همراهی نکند.

محسن بنگر هم به علت مصدویت نمی‌تواند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کند اما گابریل و سوشا مکانی مشکلی برای همراهی تیم پرسپولیس ندارند. به هر حال باید دید پرفسور می‌تواند در اولین حضورش در نیمکت پرسپولیس دستیار سابقش را شکست دهد و در بین هواداران پرسپولیس محبوب شود یا نه!

پرسپولیس در صورت برد فقط شانس دارد که یک پله صعود و به رتبه هشتم برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها